Aslında tutunup yürümediği yer yok yürüme arkadaşı da var ama ilgisini çekmiyor pek. Koltuklara çıkıp oturuyor iniyor her şeyi yapıyor ama yürümüyor. Yetlenmiyor ayakta durmaya bile çalışmıyor tutunmadan. Sanki hiç yürümeyecekmiş gibi geliyor.😁 son zamanlarda tek elinden tutunca biraz yürütebiliyoruz ama dengesini kaybediyor bi yerden sonra ya da yürümek istemeyip kendisini atıyor emin değilim. Bu süreç ne kadar böyle gider bilmiyorum🙄 1 yaş 15 günlük