3aylık bebeğim var. Herzaman çok kusan bir bebekti gazını kendisi çıkarıyordu süreklide reflü yatağında yattı ama yinede kusardı kilo alımı 2ay normaldi. 2.aydan 3.aya geçerken yüzünde egzama çıktı hergun kaka yapardı ama 2-3 günde bir yapmaya başladı. 3.ay kontrolünde 700gram aldı sizce az mı? Reflü araştırırken belirtilerin inek sütü alerjiside olabileceğini düşündüm 2gün peynir yemedim sanki kusması azaldı? Alerji varsa yoğurtta peynir kadar alerjen midir genelde peynir etkilermiş diye duydum şuan 3aylık kilosu 6400