AviL06 Benim bebeğimde sütüm olduğu halde ağlıyordu sık sık az az emiyordu bağdan dolayı ememiş ve açlıktan ağlıyormuş maalesef ki. Canım benim burada kendini suçlayacak bi şey yok bu maalesef ki bizim doktorlarımızın hatası dil ve dudak bağını banada doktor söylemedi ben kendim farkettim 5 aylıkken. Bizim ailemizde vardı bende şüphelendim ve doktora gösterdim öylelikle evet var dedi. Bu iki bağda bebeklerde bazı kelimeleri çıkaramamaya, yutkunmaya, emmekte zorlanmaya, dili çevirmekte zorlanma vs bu gibi şeylere neden oluyor kestirmekte elbette fayda var. Bunun için geç kalmadın tabi ki belli bir yaş sınırı yok kuzum. Ayrıca kesin var diye de bir şey yok ben doktor değilim sadece görselde gördüğüm kadarıyla iki dişin arasında ve dudakla dişin iç kısmın gözükmesine engel oluşundan bana sadece var gibi geldi ve kendi bebeğimde olduğu ve benzediği için var gibi dedim 🫣 Umarım yoktur, inşallah yoktur sen çocuk cerrahisine götür 🌸 Eğer varsa bile korkacak ya da tehlikeli olacak bir şey değil korkma ♥️