Helloo cefakar analar benim bebeğim zaten geç emekledi 11 aylıktı ve şimdide asla yürümüyor ayağa kaldırdığımda hemen oturuyor kendi koltuğa falan tutunup kalkıyor sıralıyor bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama yürümesini istiyorum artık beraber dışarda fıtı fıtı gezelim 🥺 yürümesi için yapabileceğim birşey varmı siz neler yaptınız