Nida_kavk Kizlar 2 ay önce doğum yaptım emziriyorum çok şükür ama tek göğsüm daha dolgun bebeğim onu güzel aktif emiyor digerini çok az emip bırakıyor o göğsüm için ne yapmam lazim
Alparslanegetugce Nida_kavk benimde öyleydi ve 4. Aya kadar emdi 4 aydan sonra meme reddi oldu sadece sağ göğsümü emiyor ne yaptıysam tutmadı ağladı sürekli diğerinden az geliyor diye
crybaby Nida_kavk benimde iki aylık özellikle geceleri sadece tekini emiyor bende sağıyorum azalmasın diye
tekbasimabakiyorum Nida_kavk ileride silikon 🤣 şaka bir yana her bebeğin bir meme tercihi oluyor. 18 aylık olacağız sol memem aşağıda 🤣
Nida_kavk Alparslanegetugce çok üzülüyorum ya ilk çocuğumu hiç emziremedim buda bisey olursa bırakır die çok korkuyorum
mrs_moomm Ay benmde ya 5. Aya girecegiz qrtik 4. Qyda red ile mucadele ettik uzun sure duzeldi derken tekini zor emdi simdi azalmis o çok üzüldüm bende burda bekleyeyim oneriler icin😢
Nida_kavk mrs_moomm benim en başından beri böyle ya çok üzülüyorum bende bisey olacakta emmeyi bırakacak die