Merhaba anneler kızım normalde benimle uyuyan bir bebek değildi bende oda ayırmanın kolay olacağını düşünerek odasını ayırmaya karar verdim bu arada kızım 19 aylık beşiğe artık sığmıyor bende yere yatak atıyorum mobilya alana kadar idare edeceğim neyse ortalama 2 haftadır süreçle uğraşıyorum bu süreçte uyuyana kadar yanına uzanıp pişpiş yapiyordum dolayısıyla benimle uyumaya alışmış şimdi ben yanına uzanmazsam asla uyumuyor o ayrı sorun ikinci sorunumda uyudu diyelim kalkıp yatağıma gidiyorum 20 25 dakika sonra çığlık çığlığa ağlıyor yani sanki dayak yemiş gibi kucağıma alıyorum sakinlesiyor yatağına yatırıyorum 1 saat sonra Kalkıp yanıma gelip benimle uyumak istiyor bu arada uykum çok aşşırı hafif hareket edişini bile duyuyorum ki zaten eşim 2 3 e kadar uaynik yani öyle kalıp tek başına kalmış korkmuş desem mümkün değil ben buna nasıl çözüm bulabilirim gerçekten bende çok yoruldum kısımda gün içinde uykusuzluktan başım dönüyor bana yardim edin lütfen