Ne kadar çabuk büyüdü. Daha dün gibi hamileliğim aklımda. Doğduğu anın her saniyesi aklımda. Tek başıma kaldım çok zorlandım, anne olmaya geç alıştım ama su an oğlunu çok seven bir anneyim iyi ki doğurmuşum 🤍 12 ayına yemek testinden geçen, yerinde durmayan, emeklemeye devam eden, mızmız, doğdu doğalı uykudan nefret eden bir bebek bırakıyorum 😁 öyle bir içimden geldi yazayım dedim