18 ay karma aşısından sonra bebeğimin belli yerlerinde kabarmalar oluştu böyle sulu gibi kabarma değil elleyince kabarık olduğu belli oluyor ilk gün bişeyi yoktu ikinci gün aşı yeri şişti ve kızardı daha sonra geçti üçüncü gün o şişen kolu kabardı koltuk altına doğru daha sonra oda geçti bugün 5nci gün ve şimdide sol diz kapağının altında kabarmalar oluştu ama acı kaşıma vs yok ne yapmalıyım…