nurrrbzkurttt Kızlar bebeğim 4 aylık ve damakları inanılmaz derecede kaşınıyor, sürekli dilini çiğniyor ve parmaklarını emiyor. Bebeğimin damaklarını nasıl rahatlatabilirim? Zeytinyağı ve karanfil kullanan var mı ya da?
arasefeannesi Benim çocuğumda öyle. 4 aylık emzık tutmuyor arada kriz geliyor meme ucumu ısırıyor emzik ile kasıyorum dişlerini bazende mecbur ağlayınca elimi yıkıyorum parmağımı ısırıyor doktora söyledim dıc çıkarmıyor dedi ama çoğu tecrubelı ınsan damak yaracak o yüzden kaşınıyor diyor nurrrbzkurttt
Snowglobe nurrrbzkurttt Valla ona bakarsanı doktorlar her şey de ikiye ayrılıyo. Ben zararını görmedim gören varsa bilemem