Sevgissssss Size moral olsun diye söylemiyorum gerçekten içimden geldiği için söylüyorum hala çok güzelsiniz. Kilo almışsınız ama bacaklarınız çok düzgün görünüyor, kilonuz orantılı dağılmış veremezseniz de sıkmayın canınızı. Siz iki türlü de güzel olanlardansınız 🙂