Her uykuya öncesi ( ki saatlere dikkat ediyorum ve iyice uykusu geliyor esniyo vs) kıvranıyor başının üstüne emekler pozisyon alıyor sürekli kıpırdanıyor genelde kaka yapıyo al baştan.. Tekrar kıvranır tekrar uğraşır sürekli aynı. Karnı mı ağrıyo kabız değil ama iki aya yakın oldu böyle çok yoruldum her yolu deniyorum yeter ki kıvranmasın diye vallahi ayağımda bile sallamaya çalıştım yok. Uyku eğitimi vermiştim ayısına sarılır yatardı . Şimdi ne olduysa mahvolduk. Asla sakince yatmaz ağlar mızırdanır. Zaten gün içinde de sürekli mız mız. Süreç mi atak mı anlamadım. Sürekli kucagımda olmak istiyor. Gerçekten çok yoruldum