balporsugu7224 Mrvaden yeni doğan bebekler sadece açlıktan aglar doymasini saglarsan ardından gazını cikarirsan aglamaz
Mrvaden balporsugu7224 mamada verıyorum gazınıda alıyorum ama sanrm bazı bebekler dünyaya adepte olmk için sürekli ağlıyor
dugme Mrvaden öylede olur bu normal e bebekte satılan hamaklarda var bebeğinizin gelişimine göre karar verebilirsiniz ama kesinlikle bakın