Egeselimmoms Günaydın. Bebeğim uyurken hıçkırıır gibi oluyor. Hani ağladıktan sonra iç çekme olur ya sürekli onun gibi. Ama başladı mı yarım saat boyunca yapıyor . Başına gelen var mı neden olur. Bu ikimciye oluyor
Deletedmom_182 Egeselimmoms bazen sessiz ağladıkları oluyor sanırım uyurken sanırım uyurken.Ben hep gözleri kapalı uyuturum bi ara sizinki gibi iç çekme gibi oldu uzun sürdü yüzünü açtım baktım gözleri şişmiş kızarmış ağlamaktan ama asla ses çıkartmamıştı🥲