alpege7 Arkadaşlar doğum sonrası korse gece gündüz mü kullandınız yoksa aksam yatmadan önce çıkardınız mı? Ben aksam korseyle uyuyamadım da
crybaby alpege7 korseyle uyuma sakın sıktığı için kan akışını yavaşlatır tehlikeli gündüz taksan yeterli