ireemkaaraa34_ Kızım 2 aylık sadece mama ile beslenıyor 2 haftadir ishal gecmıyor acil sekılde öneriiii 😊
melike4672 ireemkaaraa34_ sma optpto kızımı çorba gıbı ssıçırıyodu kilo aldırmado aptamile gectık çok güzel tıpladı
eylemyaman Hipp kullanıyorum bebeğim 7 aylık çok şükür bi sorun yaşamadık de hippi öneriyor sma kabız yapıyor
eylemyaman İshali çok varsa vucudu sıvı kaybediyor olabilirmiş dr görünün iki hafta uzun süre ishal için