Herkese merhabalar🌸 2-3 gündür bebeğimde burun tıkanıklığı var😞 mama yemesi uyuması hatta emzik emmesi bile çok zor oluyor. Ateşi hırıltısı vs yok ama burnu hep tıkalı🤦🏽♀️ cold mix damla önerdi doktorumuz biraz beze vs damlatıp baş ucuna koyuyorum, limon un üzerine tuz koyup baş ucunda tutuyorum, buhar makinemiz var çalışıyor sürekli, serum fizyolojik sabah akşam damlatıyorum falan ama bana mısın demedi. Şu burun temizleme aparatlarını vs kullanamıyorum ne yazık ki cesaret edemedim hiç. Başka ne yapabilirim bilemiyorum. Herkese çok teşekkür ederim şimdiden🙏🏾