rakun Merhaba umarım uyanık olan birileri vardır. Kardeşim bugün saat 16.00da sezaryen doğum yaptı. Bu saat oldu bebek daha bir kere bile emmedi. Hem süt gelmiyor hem de bebek memeyi ağzına alıyor ama çekmiyor. Tecrübeli olanlar bir yol gösterebilir misiniz?
333bd 4 te doğum yaptıysa hastane de olmanız lazım oradaki hemşirelere sorun mutlaka bebek beslenmezse şekeri düşer sarılık olur biraz göğüs ucunu sıkın sıvı gelecek mi süt kanalları açılmış mı
glygz 333bd bebek emdikçe süt gelecek gögüs ucu yoksa silikon uç tavsiye ederim bende 5 gün önce sezeryan oldum ilk gün zor bela hastanede tutturdum ama çok zordu ağladı uç ile rahatça emzirdim emdikçe süt geldi
Ayaz050724 rakun benim de ilk öyle olmuştu ben sıka sıka yanı bı nevi elimle sağım yaptım gittim ılık su deydirdim o şekilde geldi sütüm sizde sağım yapar gibi çocuğun ağzına sıkın biraz canı aciyabilir ama
rakun Silikon ucu tuttu emdi, ama tam çekemiyor heralde sarılık oldu, biberon aldık gece biberonla veriyoruz gündüz emziriyoruz