emektar bizimki 10,5 aylıkken emekledi. Ben mesela emeklemeden yürümüşüm. Doktorumuz bazı bebekler emeklemeyi es geçebilir direk yürüyebilir demişti ben benim kızda emeklemeden yürüyecek herhalde diyordum ama emeklemeye karar verdi kendisi😂 zamana bırak ne yapmak istiyorsa destekle o zaten zamanla ya yürür ya da önce emekler sonra yürür🌸