Deletedmom_1111 dinimizce bebegin anne karnından bu yana sut alma suresinin 30 ay olduğu zikredilir. 2 yaşından sonra bebegi emziren sut anne mahrem değildir ve 2 yaşından sonra bebegi emzirmenin sut dişlerini asindirmasina çiğneme gibi sorunlarının yol açmasına sebep oluyor. Psikolojik açıdan da uzmanlar en fazla 3 yıl içinde sonlarilmasi gerektiğini vurgular. Dinimiz bütün bunları tasarruf ederek bu süre ile sınırlı tutmuş günümüzde de tıbbi olarak zararları saptanmıştır