2buçuk yaşında ilk gün bile kalasını çişini söyledi 3 gün hiç kaçırmadan tuvalete lazımşığa yaptı hatta bi iki kere bana söylemeden kendi lazımlığına çişini yaptı. Ama 4 gündür ne oldu anlamadım . Ne çişini söylüyor ne kakasını . Ya altına yapıyor yada son anda geliyor yetişemiyor tuvalete . Tuvalete gidelim diyorum hayır diyor . Normalmi düzelirmi kreş öğretmeni normal olduğunu geçiş ve inatlaşma evresinde olduğunu söyledi ama bilemedim