Merhaba kızlar öncelikle postu kıyaslama vs için açmadım çevremde bebeği olan kimse yok internetten okuduklarımla takip edebiliyorum o nedenle fikir almak için açıyorum postu. Bebeğim baba, mama, dede, attı, gitti, gel, geldi, yattı, eeee, ceee, miyav, saat, vanti(vantilatör) ışık, şeker, anne demiyor annii diyor, bişey olunca ayyy diyor, resimlerde şu nerde falan deyince hepsini gösteriyor, sayı sayıyorum parmaklarıyla oda sayıyor, hayvan seslerini taklit ediyor, basit söylediğimiz ilgisini çeken sesleri kelimeleri söylemeye çalışıyor. Ancak 17. Ayda ikili kelimeler başlanır falan yazıyor sizlerin öyle mi ikili kelimeler konuşuyorlar mı nasıl geçiyor süreciniz ?