Arkadaşlar bebeğim iki hafta önce şiddetli kusma ve ishal salgını ile acillik oldu serumla toparladı ama ishali devam etti 4-5 gün eczaneye sordum enterogermina kids verdi 10 lu yarımşar kullanın günlük olarak ve ishal düzelse bile bitirin 10 taneyi dedi, 6. Yı kullandık ama bu sefer feci kabız oldu taş gibi kakası oluyor ve uykuları çook sık bölünüyor normalde sürekli kalkmaz ama gece ve gündüz uykularında 20-30 dk da bir çok ağlayarak uyanıyor sanırım kabız karın ağrısı yapıyor, yarın eczaneye soracağım ptesi de doktor kontrolümüz var soracağım ama öncesi burdan da sormak istedim bu probiyotiği kullanıp kabız olan var mı ne yapmalıyım? Bebeğim 10 aylık