Arkadaşlar sabahtan beri ateşli duşa sokuyorum. 4 saat arayla Calpol veriyorum . Bu 4. Calpol ateşi 38,5 şuan evde Dolven buldum açılmamış. Bir sonraki şurubu Dolven versem olur mu . Çıldıracağım ya. Acil hiçbir şey yapmıyor bu arada yetişkin acil olduğu için polikliniğe git diyor yani pazartesi gününü bekle diyor