Benim oğlum 4.5 yaşında ve oda hep giderdi camiiye falan babasıyla, sonra ne olduysa aynı söylediğiniz gibi asla gitmez oldu. Acm en sevdiği yerdir eşim küçük oğlumu aldı büyüğüne sende gel gezip gelelim dedi yine de gitmedi babasıyla, daha sonra bir gün birden bire eşim yine kardeşiyle bakkala çıkarken bende gelicem dedi ve o gün bugündür maşAllah gene açıldı gidiyo artık mesela babaannesinde falan da durmazdı orda da durmaya başladı ne kadar şükretsem az çok büyük zorluk birilerine gitmemeleri. Çok üstüne düşmeyin zorlamayın sadece geri döndüğünde sizi bulabileceğinden emin olması lazım bi güven problemi gibi bişey sanırım bu