kader49 ay ben dayanamadım ki bugun kan verdim negatif. Ama dr erken dedi cuma bida verelim dedi. Kızım var 23 aylık olacak az kaldı. Ya ilk bebeğimi 6 haftalıkken öğrendim ve hamilelik kistim vardı geç öğrendiğimden riskli gebelik yaşadım o yüzden erken öğrenmek istiyorum