Selam sevgili anneler bugün ki sorum biraz değişik olucak ama affınıza siginrak birşey sorucam şimdi ben iki gün önce regl oldum ama havalar okadar sıcak ki ped de kullanınca pişik olmusum soylemesi ayıp ama çok kötüyüm ben bı kaşıntı hem bi yanma asla krem falanfa suremiyorum şu durumda aklıma sadece reglimin vbian once bitmesi geliyor çünkü pedliyken dahada kötü oluyorum yani ilaç veya bildiğiniz başka birşey regliyi kesen var mı biliyormusun yabi tabikide doğru birşey dehil ama şuan aklıma başka birşey gelmiyor su ilaci içsem yada şunu yapsna reglin kesilir azalır çabuk biter vs dediginiz biraey varsa fikirlerinize açığım durum kötü 😔