Kızlar 34 günlük bebeğim var ve benim boğazımda gıcık gibi bişey var maske takıyorum bebeğimin yanında fark ettiğimden beri ama ister istemez illaki farkedene kadar yanında solumuşumdur doğum yaptığımdan beridir kendimi halsiz hissediyorum zaten bugün daha da bi halsiz hissettim üşüme geliyor nedense ne yapmalıyım hemen iyileşmek için bi fikri olan varmı ilaç da kullanamıyorum emzirdiğim için