sifirekran_bolkitap Oğlum eylülde kreşe başlayacak 24 aylıkken, kreşte sık hastalanacak diye tedirginim, sizler ek gıda yada vitamin olarak neler veriyorsunuz? Kreşlerde evdeki gibi organik gıda meselesine de pek dikkat etmiyorlar malum
Dolores sifirekran_bolkitap benim de merak ettiğim bir konu bu. Kreşte saat 10 da kahvaltı veriliyor anladığım kadarıyla. Sabahları evde 1 yumurta yedirsem mi göndermeden önce ben de bunu düşünüyorum. Gönderen arkadaşlar fikir verir misiniz
Sarikuzumalp sifirekran_bolkitap Bir doktorun gönderisinde görmüştüm kendim de deneyimledim. Kışa girmeden yaz ayında kelle paça çorbası içirmek kış ayında bağışıklığı için sağlam bir adım diye paylaşım yapmış. Ben de oğluma hep içiririm. Ve ilk okul deneyimi olmasına rağmen çok az hastalanmıştı 🥰
demirboy sifirekran_bolkitap beyaz dut kurusu ve kuşburnu ikisinden birkaç tane koyup çay yapıp sabahları içirince daha az hasta oluyordu.içine limon da sıkabilirsiniz
Pastaneusuluislakkek sifirekran_bolkitap vitamin için kan tahlillerinin sonucuna göre fonksiyonel tıpla ilgilenen çocuk doktorunun yazdığı reçeteleri alıyorum, Ekim ayında grip aşısı yaptırıyorum, asla çok kalın giydirmiyorum ve hiçbir şeyden sakınmıyorum 💐
sifirekran_bolkitap Dolores onu ben de düşünüyorum çünkü benim oğlum erken kalkıyor. Bir de çok kreş gezdim ama öyle 0 numara filan yumurta en kurumsalında bile yok 3 numara yumurta vericek, reçel bim reçeli, ev yoğurdu zaten yok bunları kabul ediyorum artık
demirboy Dolores ben yedirip gönderiyorum çünkü ne kadar isteyene yine veriyoruz deseler bile porsiyonlar çok az ve kahvaltısını tam yapsın istiyorum. Öğlen yemeklerinde her zaman yiyecekleri şeyler çıkmayabiliyor yemek seçse de seçmese de ben ve arkadaşlarım sabah kahvaltı yaptırarak gönderdik. Bir de sabahları kahvaltı yaptırma amacımız evden kahvaltı yaparak çıkma alışkanlığı olsun
sifirekran_bolkitap Sarikuzumalp bende kışın içiririm çok da sever ama istanbul sıcağında yaz ayında ağır olur🤣 ama bende çok faydalı buluyorum
Dolores sifirekran_bolkitap bizim kreşte her şey organik sütü kendileri alıp yoğurdu kendileri mayalıyor kalite konusunda çok emin oldum kendilerinden ama işte oğluma güvenmiyorum yemek konusunda keyfi davranacak adım gibi eminim yumurta ve peynir gibi şeyler yemiyor normalde..
Sarikuzumalp sifirekran_bolkitap İlte bağışıklık hemen güçlenmezmiş alt yapısını şimdiden oluşturmak lazımmış sıcakta evet gitmez ama 1 tabak en azından napalım 😃
demirboy sifirekran_bolkitap evet yiyor kahvaltı ile birlikte bunu da veriyorum. Her gün olmasa da haftada birkaç defa verilebilir ama oğlum sevdiği için vermediğimde de istiyor. Kahvaltı yaptırıyorum çünkü kreş porsiyonları az oluyor isteyene tekrar veriyoruz deseler bile yani kalabalık sonuçta orası. Birde toplu yapılan şeylerin lezzeti de malum. Öğlen yemeğini yiyeceği de belli değil kahvaltı tam olsun diyorum
sifirekran_bolkitap demirboy bana da az geldi doğrusu, benim oğlum zayıf zaten, ama sabah kahvaltısı hep aynı seviyor ikinyumurta, bir kaşık tahin, 1 kaşık pekmez ve balık yağı sabit yanına peynir zeytin salatlalık ne isterse veriyorum
sifirekran_bolkitap Dolores çok fazla kreş gezdim herşeyimiz organik dediler ama kilerr mutfağa inince çok başka şeyler gördüm, yada yıl içinde giderleştirdikleri faturalar bim şok Sizinki de öyledir demiyorum ama İstanbulda maalesef durum böyle
Dolores sifirekran_bolkitap kreşimiz vanda İngiliz kültür Kids aloud ismi. İnşallah bizimki öyle değildir umarım 🥲
sifirekran_bolkitap Dolores küçük yerlerde daha iyidir diye tahmin ediyorum, İstanbulda neler gördüm inanamazsınız Verilen yemek listesi hikaye uymuyorlar, sise anlatırken organik alıyoruz diyorlar mutfağa görmek istiyorum dolabı açıyorum bim yoğurt 3 numara yumurta margarin… Eti kırumsal yerden alıyorun diyor fişlerine bir bakıyorum alakasız yerler