Bebeğim 4 aylık ve yaklaşık bir aydır emmiyor 🥲 mama ile besleniyor fakat günde 1-2 kez elimle sağım yapıyorum onda sa en fazla 10-15 cc anca çıkıyor sütüm baya baya azaldı 🤦🏼♀️ şimdi ben manuel pompa aldım sütümü arttırabilmem mümkün mü? Bunu nasıl başarabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 💐