Merhaba anneler adetin birinci günü başladım. Çok eskiden bekarken yasmin kullanmıştım adet sürelerim çok atlıyor diye doktor vermişti onu da kanama bitmek bilmeyince bırakmıştım. Bunu da 1. Gün başladım sonra bitince adeti bekleyeceğim ve kanama gelince yeniden kutuya başlayacağım dimi. Yok açık renkleri için yok açık pembeyi için bir şeyler okudum kafam karıştı bilgilendirir misiniz ?