3bebe bizimki eksik söylemiyor ama dille alakalı benim de kafamı kurcalayan bişey oldu. Kelimeleri unutup başında ay diyo mesela kanamış dicek ka ay kaka ay kakamış ay gibi, kanamışın kanamış olduğunu aklına getiremiyor gibi. Eşim de hızlı düşünmekten dolayı olabilir dedi düşündükleri kadar hızlı konuşamıyorlar ya o yüzden kısa mı kesiyorlar ya da birçok kelime öğrenmeye başladıkları için toparlayamıyorlar mı ki birden. Bilgim yok tahmin sadece