Mehmetereninannesi Merhaba Daha cinsiyet öğrenmedim ama şimdiden çok heyecanlıyım. Kız olursa ne koyarım erkek olursa ne koyarım bilmiyorum ama farklı olsun istiyorum. Mesela erkekte Ahmet Mehmet Kızlarda Ayşe Fatma gibi herkeste olan isimleri istemiyorum. Önerilere açığım gönderin gelsin 🤰🏻🫶🏻
Dolores Mehmetereninannesi bir daha oğlum olursa Oğuz Kaan veya Alparslan, kızım olursa da Gülce Birce veya Pelin isimlerini düşünürüm 😇
Simsimy Mehmetereninannesi Oğlumun adı Pamir Ateş. Erkek yeğenlerimin isimleride Giray, Göktuğ. Kız yeğenlerim İlay, Umay. Eğer bir kızım olursa Gökçe, Gökçen, Ülkü düşüneceğim isinlerden. Erkek içinde Pars, Emir, Rüzgar.
mematiii Mehmetereninannesi arya kızımın adı liya,mısra,Alya güzel isimler.Erkek ise Kuzey,Barlas,Aras,
Mehmetereninannesi Dolores aslında erkek olursa Kaan koyabilirim. Depremde şehit olan çok çok değerli bi arkadaşımızın adı yanına bir isim koyup yaşatabilirim 🫶🏻
QueenMom__ Simsimy oğullarımın adı Pars & Ediz 😊 nettim net şekilde karar verdim. Kızlarda niye bilmem ama Piraye çok hoşuma gidiyor 😍
Tgkaneses Mehmetereninannesi lütfen yanlış anlamayın bn de deprem mağduruyum,lakin çocuğa vefat eden birnin adını koymak veya tanıdık birnin ismini vermek pek iyi değil.
Ucansupurge Mehmetereninannesi Oğlum olsaydı eğer ayaz,alaz Kızım ayliz bir kızım daha olursa ayla,Aylin,ayza düşünüyorum
KLORAK Mehmetereninannesi benim kızımın 2. adı yabancı karakterlerle yazılıyor ama okunuşu “Ayra”. (Yabancı halini yazmiyim ifşa olur) 🥲 çok seviyorum adını eğer Türkçe koysaydım yine AYRA olurdu
Betelgeuse_ KLORAK nerde yaşıyorsunuz ki? Neden yabancı halini yazmıyorsunuz ne gibi bir sakıncası var anlayamadım 😃
Ozgurkaanmom Mehmetereninannesi oğlumun adı özgür kaan babası özgürü ben kaanı koymuştum kız da da inci ve mercanı seviyorum olursa inci mercan olarak koyarım🫰🏻
Mehmetereninannesi Ozgurkaanmom aslında ben de ilk Hamileliğim de inci Beril diye düşünmüştüm ama oğlum oldu
KLORAK NariNariKiminYari yok 🤷🏼♀️ yoksa koymazdım çok zorlanırdı. Ama tr vatandaşı değil burada da zorlanmasın diye el mahkum
NariNariKiminYari KLORAK biz Türkiyedeyiz ama yabancı isim tercih ettim. Benim ismimde yabancı sadece okul zamanı zorlanmıştım isim konusunda. Oğlum daha 3 yaşında olmasına rağmen yeni girdiğimiz her ortamda herkes ilkten bir garipsiyor 🥲 Sizinde Türkçe koymadığınızı görünce sormak istedim aynı şeyleri yaşıyor musunuz diye 🩷
beyzabarlas Mehmetereninannesi ilk oğluma EMİR ikinci oğluma BARLAS koyduk fikir olabilir eğer ikinci kız olsaydı Gökçe düşünüyorduk