Kizim 4 aylik. Cok yorgun oldugunda ve gunduz uykularini verimli alamadiginda saat 19’da yatiriyorum. Normal gunlerde saat 20’da. Gece sadece bi kere kalkiyor mama icin oda sabah 5-6 sularinda oluyor. Genelikle 8’e kadar uyuyor ama bu aralar maalesef 5-6 kalktiginda uyanik oluyor 🥲