Kayraaa59 nergiz4155 doktorun önerisiyle biz 6 aylıkken oğluma chicco markasınınkini almıştık. Sinek ilacı değil de yenileyici tazeleyici losyon diye geçiyor. Aşırı memnun kaldım ama hiç sinek ısırmıyor. Ki oğlumu çok ısırır alerjisi var şişer normalde
bencorapkadiniyim_ nergiz4155 ben eczane tavsiyesiyle wee baby sinek kovucu kullanıyorum. Şimdilik memnunum. Bir allerji de yapmadı
livanurvealpinannesi61 nergiz4155 2 yaş ve altı bebekler için nurse harways ve the prouvee reponses organics kullanılıyor. Her marka her yaşa uygun değil malesef. Çoğu 2 yaş ve üzeri için.
nergiz4155 Kayraaa59 benim beğimde bu sadece bi kolu kulağının içini bile ısırıyorlar tüm vücut böyle
Kayraaa59 aven link atardım ama yasak 😂 chicco tazeleyici ve koruyucu sprey diye geçiyor canım direk çıkar zaten. Fiyatı da çok değil
livanurvealpinannesi61 Kayraaa59 içeriği temiz değil wee baby ve chicco da kimyasal var malesef. Sağlıklı değil onlar.
nnoktaa livanurvealpinannesi61 aaa gebe okulu grubundakiler çok tavsiye etmişti. İçeriği temiz olduğu için yaş faktörüne hiç bakmamışım. Teşekkür ederim uyardığınız ve bilgilendirdiğiniz için 💙💙
Kayraaa59 livanurvealpinannesi61 direk sinek kovucusunun evet ama ben onu kullanmıyorum. Melisa ve ceviz yağıydı sanırım içeriği onu kullanıyorum. Chicconun. Çocuk doktorunun tavsiyesiyle almıştım 6 aylıkken
penyyy nergiz4155 prize takılan sivrisinek ilaçlarından al onlar işe yarıyor raid falan varya onlardan benimki 7/24 açık
Aseldurumom_ penyyy bebek olan odada kesinlikle kullanma canim doktor cok tehlikeli dedi canim ben dedim kullanabilirmiyim benide cok isiriyorlae diye seni isirmalari bebegine o zarari vermekten iyidir dedi