esraelt Arkadaşlar bebek arabası ve puset alacağım bayağıdır bakıyorum ama hiçbir bilgim olmadığı için tereddütte kalıyorum. Prego 10 binden 7 kusure düştü yoyko zaten hep 7 küsürdü. Hangisini önerirsiniz ya da başka marka da olabilir aynı fiyatlarda
assyam esraelt bn yoyko kullaniyrm travel sistem çok konforlu gayet memnunum diğer marka hakknda bilgim yok
Seri-33 Bende de yoyko var binyasinda kızım tarkit ibcikti travek sistem suremesi zor kaba hiç bir yere sığmıyor şimdiki aklım olsa almazdım
assyam esraelt biraz büyük bagaj icn fln çok yer kalmiyr ama amortisörlu oldgu icn pişman olmadım sizn baktgnz model de öyle mi blmyrn