ifea28 Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak doğduğundan beri emzik vermeye çalışıyorum ama tutmuyor midesi bulanmış gibi atıyor (Philips avent). Bibs tutar belki diyen oldu. Deneyen,önerisi olan var mı?
Sarikuzumalp ifea28 3 aylık artık çok geç tutacağını pek sanmıyorum. Tutmuyorsa zorlamayın bence aslında daha iyi değil mi 🙈
GokcelifMom ifea28 4. ayının 3. günü gece kızım ağlarken emziği verdim tuttu. Doğduğundan beri denemediğim emzik kalmamıştı. Öğürerek atardı emziği. Hep bi ihtimal tutar belki diye baby soft 2 numara damaklı emzik onu başucumda tutuyordum. Gece uyurken karanlıkta denedim yavaş yavaş tuttu. Bir iki bir iki derken gündüzde tamamen tuttu.
girlmomm ifea28 ah ah o süreçleri geçirmiş biri olarak ve çok isteyen biri olarak Almanya’dan bile emzik getirdim banada derlerdi tutmayan bebek sonradan tutmaz diye inanmadım denedim sonuç tutmadı tutmayan tutmuyor boşuna masraf yapmayın ben çok aldım denedim hepsi elimde kaldı
ifea28 @Dolores @Sarikuzumalp tutmasın tabi daha iyi ama çok mız mız genel olarak ağlamaklı bu yüzden bütün gün kucağımda, gündüz uykusu nerdeyse yok ev işini bıraktım artık su içsem tuvalete gitsem yemek yesem yeter😂🥺😥
Sarikuzumalp ifea28 Oğlum da öyleydi bebekken 🙈 haklısınız insan biraz dinlenmek istiyor ama sabredin büyümüş zaten yavaş yavaş düzelecek bu saatten sonra hiç zorlamayın derim 🥰
Dolores ifea28 her dönemin normali var işte. Dediğim gibi üstelemeyin bence emziğin hiçbir faydası yok çocuğa ağız alışkanlığı yapmaktan başka.
esraelt Biz de aynı durumu yaşıyoruz Philips avent almıştım midesi bulanır gibi atıyor bibs damakli olanı aldım onu da aynı şekilde attı. Doyunca biberona da aynı şeyi yapıyor