Aydakisiyahkedi benimki de 10 aylık 8.ay atagindan beri yüzümüz gülmedi, geceleri 1 kere kalkardı şimdi 5kere kalkıyor..gunduz desen kısacık uyuyor. Sinirlerim tepemde ,asiri hassaslaştim. Gece uykusu bambaşka birsey insan yenileniyor böyle olunca zombiye dönüşüyor adeta .