Merhaba arkadaşlar kızlar küçükken burayı kullanmıstım ve baya faydalanmıstım buradan. Şimdi yeni bi ile tayine gelmiş hiçbiyrri bilmezken yine burası geldi aklıma :) Batman merkezde oturuyoruz burda 3.5 ve 5 yaş kızlarım için nasıl aktiviteler bulabilirim?
Tiyatrolar , spor dalları gibi..