eyi İyi akşamlar anneler bebeğim 2 buçuk aylık sütümü sağdığımda en fazla 60 ml çıkıyor bu süt neden artmıyor hiç süt artırıcı çay, malt tüketiyorum bana mısın demiyor ne yapmalıyım yardım lütfen
seymanurryilmazz eyi e bebekten Ali ünyazıcının milk tea çayını içmiştim ben birkaç saat sonra göğüslerim çok sertleşmişti ve akıyordu çok işe yaramıştı
Asyaveannesi04 eyi düzenli uyku ve su kesinlikle uyumadığım gün süt gelmezdi, uyuduğum da bir sağıyordum 150 cc çıkıyordu
hazale966 eyi uyku bol su, tahin pekmez yiyebilirsin. Bestlak damla da cok iyi🌸 ama uyku en en önemlisi
meriahsen eyi un helvası dut kurusuda işe yarıyor dutu kaynat iç mamsel still tea çayını bestlak damla Bide galactoga damla ne geliyosa hepsini denedim işe yarıyor hepside ☺️
Sayinenercibakanimtukendim eyi Sütünüzü sağarken üstünü kapatın bir örtüyle ve düşünmemeye çalışın inanın farkı göreceksiniz
eyi Bunların hepsini yapıyorum memelerin dolduğunu da hissediyorum bazen akıyor hatta hadi sağayım diyorum çıkan 30 ml moralim bozuluyor daha çok
himeros eyi bende seninle aynı durumdayım. Çaylar hoşaftan sağırlar yapıyorum ama olmuyor. Biraz önce sandım 15 cc anca çıktı ki bir göğsümü 4 saattir vermemiştim. Moral bozucu bir durum ama can sıkmamak lazım. Sanırım damla kullanacağım birde.
eyi ysmnabd bilmiyorum giyilebilie pompa kullanıyorum yorumları okuduğumda herkes memnun ve sağım yapıyor ben en fazla 60 cc
htces eyi bende aynı durumdayım. 1.5 aydır sağım yapıyorum hala en fazla 60 ml çıkıyor. Ama bebeğimi emzirince doyuyor gibi oluyor anlamıyorum. Akşamları hiç olmuyor zaten gece mama veriyorum. Bu saydığınız herşeyi denedim. Hiç bişey fayda etmiyor demek ki olmayınca olmuyor.
htces eyi bende aynı durumdayım. 1.5 aydır sağım yapıyorum hala en fazla 60 ml çıkıyor. Ama bebeğimi emzirince doyuyor gibi oluyor anlamıyorum. Akşamları hiç olmuyor zaten gece mama veriyorum. Bu saydığınız herşeyi denedim. Hiç bişey fayda etmiyor demek ki olmayınca olmuyor.
eyi htces benim bebeğim de gün içinde açlıktan ağlamıyor mama nadir veriyorum ama sağdığımda süt olmayınca doymuyor mu endişesine kapılıyorum süt sağıp dolaba atayım diyorum biboronun çeyreğini bile doldurmuyor
htces eyi aynen bende öyleyim biberondaki sütü görünce moralim bozuluyor. Bakalım tartıda ne çıkacak öyle anlarız ancak.
ysmnabd eyi evet bende düşünüyorum o pompayı almayı. Şey sormsk idtiyorum pompa takılırken işlerinizi yapabiliyor musunuz yine sabit mi kalmanız gerek. Benim pompa elle tutulanlardan o yüzden oturup elle tutmam gerek kalıyor işler her sağım yarım saat sürse baya vaktim çöp oluyor