Merhaba hanımlar,
Dün gece cam ocağım bi anda bomba gibi patladı. Kenarları etrafa saçıldı hep orta taraf sabit kalmış ama tuz buz olmuş tencereler vardı üstünde,Allah a şükürler olsun ki o anda orada değildik sizi korkutmak istemem ama bir meseleye değinmek istiyorum son zamanlar ocağın yanındaki dolaplardan gaz kokusu alıyordum ve öndeki ocağı açarken hep arka taraftaki bi anda parlayıp sönerdi meğerse gaz kaçağı oluyormuş ocağın altından biriken gaz sızıntısı çakmağın yanmasıyla ocağı patlatmış eğer gaz kokusu alıyorsanız hiç zaman kaybetmeden baktırın böyle önemli konuyu nasıl atladım anlamıyorum sürekli baktırcam diyip durdum hayat telaşı beni o kadar unutkan yaptı ki bunu bile unuttum ama böyle bi patlama olacağını da düşünmezdim hiç şimdi ocak alacağım ama bende fobi oldu emaye ve cam arasında kararsız kaldım ne yapacağım bilmiyorum 🤷🏼♀️