kuzeycinarbaby Kızlar eşiniz olmadan yeni doğmuş bebeğinizle tek kaldığınız oldu mu mesela eşleri görevde olanlar vs bebeğim 10 günlük 17-18 günlükken eşim gidecek tek duracağım ailemde vardı onlar da gidecek tek bakmak zor mu üstesinden gelebilir miyim sizce
Deletedmom_117 kuzeycinarbaby Gelirsin tabi ben 20 yaşımda anne oldu doğumdan sonra kimseyi istemedim belli bı sure sizinki kadar ortalama eşim vardı Sonrası kimse yoktu Ki ihtiyacım da olmadi
Aydakisiyahkedi kuzeycinarbaby benimki işe başladı ama akşamlark 2 saat baktı tüm gün bakmıştım zaten 2 saatte bakardım herhalde 🤪
emilia kuzeycinarbaby Hep tek büyüttüm.. Emin ol biz anneler her şeyin üstesinden geliriz. Halledersin sen.. 🤭🧡
semasyy kuzeycinarbaby Zor olur ama imkansız değil tabiki bakabilirsiniz ama hala lohusa olucaksınız en azından 1 ay dolana kadar biri yanınızda kalsa iyi olmaz mı
kuzeycinarbaby semasyy annem çalışıyor eşim de askeri personel suriyede çalışıyor görevde mecbur tekim ya bu kimisi al basmadı diyor ondan korkuyorum ama olmaz dimi
sgs kuzeycinarbaby kendine güvenirsen üstesinden gelirsin. Benim etrafımda akrabalarım doluydu hiçbiri yardım etmedi 7 8 günlükken tek bakmaya başladım halada tek bakıyorum.
feraye07 kuzeycinarbaby benim eşim her akşam geliyor işten ama yok gibi. Tek başıma bakıyorum bebise. Her hangi bir katkısı olmuyor.
semasyy kuzeycinarbaby valla bilmiyorum ki benim başıma gelmedi allahıma şükür ama 40 ım çıkana kadar hiç geceleri tek kalmadım siz annenizin yanında kalın olmaz mı
blackksea kuzeycinarbaby benimde 32 günlük oğlum var hiç tek kalmadım geceleri çogunlukla ben ilgileniyorum zorda kalınca tamamen yalnızda ilgilene bilirim bence mevlam bir şekilde kolaylığını veriyor endişelenme al basma mevzusuna gelincede yatağına kuran koy bide ben yapmadım ama bebeğin beşiğine babasının tshirt nü koy rahat uyusun derler onuda yapabilirsin canım
farelikoyunkavalcisi kuzeycinarbaby maalesef kaldım beni en çok zorlayan kısım gaz dönemiydi oğlum gazı varken kıyamet koparır asla sakinleşmezdi ve battaniyede sallamadan ya da arabada gezdirmeden uyumazdı eşiniz ve aileniz yanınızda olmayacaksa iyi bir komşu edinin inşallah bebiş gazlı olmaz ve rahat geçer bu döneminiz 💐💐
kuzeycinarbaby farelikoyunkavalcisi şimdiden başladı gazımız gündüz gazlı gece sabaha kadar sakiniz 😏
farelikoyunkavalcisi kuzeycinarbaby evet zor bir dönem olacak ama bitince vay be deyip kendinle gurur duyacaksın💐
pandarento kuzeycinarbaby eşim Suriye’de görevde ve tekim :) Doğumda 6 aylıkken birde doğum gününe gelecek geri kalan zamanda hep tektim yoldaş oluyor bana iyi ki varmış olmuş diyorum 💙
kuzeycinarbaby pandarento aynı durumdayız benimde suriyede Allah yardımcımız olsun canım sağlıkla büyüt 🥰
Pastaneusuluislakkek kuzeycinarbaby ben 1.5 aylıkken 4 gün yalnız kalmıştım, kısa süreyse idare edilebilir ama uzunsa zor bence
gizememnn kuzeycinarbaby benimde eşim suriyede tek bakıyorum allah yardımcımız olsun 😞 zor ama mecbur her şeyin üstesinden gelmek mecburiyetindeyiz yeter ki sağlıklı olsun bebeklerimiz 🌸
ymrasl kuzeycinarbaby bebeğe bakmak bır şey de bırde üstüne ev işi gelince yemek gelince ben zorlanıyorum ağladığı zaman susturamadıgım zaman bende bazen onla ağladım derdın ne anlamıyorum dıye 2 gün önce yaşadım gece edım yoktu işteydi suan gözlerımi zor açık tutuyorum