ElisaAlya diş çıkarıyoruz canım alttan üstten arkadan hepsi aynı anda geldi ve çoğunu da patlattık şükür 🙏🏻 ben herşeyi yapıyordum zaten soğuk kompres, fitil, ağrı kesici ateş düşürücü, diş jeli ılık duş herşeyi yapıyordum sonra hastaneye götürdük kan aldılar kanında çok az enfeksiyon çıkmış ama öyle çok yüksek değil az bir artış olduğunu söyledi doktorumuz, ateşinin düşmemesi enfeksiyona bağlıydı sanırım diğer ilaçlarla beraber ek olarak antibiyotiğede başladık antibiyotik iyi geldi 3. Gün etkisini göstermeye başladı artık. 2-3 gündür ateşi yok çok şükür ateş kısmını atlattık ama hala dişten çekiyoruz hala yemek yiyemiyor az da olsa birşeyler yedirmeye çalışıyorum ara ara dişine ağrı giriyor sanırım birden acı acı ağlamaya başlıyor diş etleri hala çok şiş anca çıkarıyor herhalde ama gördüm çoğunu patlatmış, mahvetti yani bu dişler bizi ne zaman tam anlamıyla geçer bilmiyorum 🤷🏻♀️