Asyaveannesi04 theDuru0 6 aylıkken geçtik, her şey zamanında doğru bence arkadaşım hevesle 4 ayında tadımlara başladı, meyve emdirmeye felan çocuğu şuan hiç bir şey yemiyor
theDuru0 Asyaveannesi04 doğru aslında işte bende hemen vereyim diyorum Biraz daha beklemeliyim o zaman
nnoktaa theDuru0 tam 6 aylık olduğunda. Meme emdiği için doymak niyetiyle değil tatmak niyetiyle yiyor. Doktorumuz “ömrünün sonuna kadar yemek yiyecek hiç acele etme” demişti. Ve çevremde gördüğüm ek gıdaya erkenden hevesli arkadaşlar genelde çabuk pes etti 😬