Bizde iki hafta önce yaşadık 10 ayligiz düşmeyen atesle hastaneye gttik orda da sabaha kadar dusmedi en son 38.3 le eve geldik çok zor geçiyor 1 hafta uğraştık sonrasında ateş geçti kusma başladı yemeden içmeden kesildi 5 6 saat te bir azıcık emiyor du hep baygın halde yattı rengi falan atti zayıfladı probiyotik kullandık böyle durumlar da antibiyotik onerilmiyor zaten ishal var iyice bağırsak florasini bozuyor sıvı kaybından dolayı ilaç vermislerdi birde pedifen verdiler