Elif3888 Doktorum suyumun fazla oldugu icin erken gelebilir bebek dedi 34+2 suan korkuyorum akciger gelistirici igne dusunuyorum ama doktorum erken olabilir dedigi halde akciger gelistirici vuralim demedi ben desem vurunsam bi zarari varmi
Socialmom14 Elif3888 34+6 da doğum yaptım doktor kendisi istedi bilmiyorum neye göre oluyor ama hatırlatın doktorunuza isterseniz bi
Mbrcm Elif3888 ben 34+5 de doğum yaptım 33.haftada ciğer gelistrici yaptırdı doktorum iyiki de yaptrdi kuvezde girmedi bebeğim danışın yaptırın bence