Kızlar merhaba bebeğim 5 aylıkken ek gıda başladık şuanda 6 ay 25 günlük.8.30 da uyanır Sabah 9.30 gibi 180 ml mama içiyor. 13.00 gibi yumurta , labne , tuzsuz zeytin, salatalık, tahin ile kahvaltı yapıyor ( bir gün böyle 1 gün sebze yemeği) 17.00 gibi meyveli veya irmikli yoğurt. 20.00 gibi kaşık maması yiyor. 23.30 gibi 180 ml mama yiyor. Sonrasında sabah 5-6 gibi de 180 ml mama içiyor. Ama bir kaç gündür 9.30 daki. Mamayı içmiyor. Ek gıdaya mı alıştı yoksa başka bir şey mi anlamadım.. Sizce sabaha karşı olan mamayı vermeli miyim? 7. Ayda gece beslenmesini kesin diyorlar şimdi kesmeli miyim? Ve kesenler nasıl kesti acaba ? Bı arada 3400 doğdu 9 kg şuanda