Bir yaşındaki bebeklerin beslenmesi bazen kafa karıştırıcı olabilir. Ben de kızımı 4-5 saatte bir ana öğün şeklinde besliyordum ve arada sağlıklı atıştırmalıklar veriyordum. Her bebek farklıdır, ama düzenli aralıklarla beslemek genellikle iyi bir yöntemdir. Eğer bebeğin sağlıklı ve mutluysa, çok yedirmiyorsun demektir. Ay sonu kontrolünde doktoruna danışmak iyi bir fikir, Umarım kontrolün iyi geçer.