Anneoldum1 10 aylık Bebeğim grip oldu sanırım bugün öksürüyordu ve hırıltılı nefesi vardı bende haftasonu diye dolven verdim serum fizyoloji yaptım birkaç kez ama halen rahat değil ağızı açık uyuyor sürekli inliyor burnu tıkalı galiba ne yapacağım bilmiyorum
dilberhala1 Anneoldum1 Bol bol burun temizliği bir de meyilli yatırın kafası yüksekte olsun genizden akanlar direk miğdesne insin. Bi kase buz koyun yanına o da iyi geliyor
Aleynaslan96 Anneoldum1 evinizde nebülazatör varsa izotonik serum ile hava verin oda çok rahatlatıyor hava yollarını . Sık sık burun temizliği yapın suyu bol içirin şuan benim bebeğimde öyle bu saydıklarımı yapıyorum.
Liya_37 Ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağ yapın aşırı işe yarıyo sarımsağı rendeleyin zeytinyağına yarım saat bekleyin sonra yağını sürün sarımsak ayakta kalmasın ama acil şifalar 🌸