helinsila Kızlar ben 12 Temmuz adet oldum ama 17 temmuzdan itibaren birliktelik oldu. 5 Ağustos kızımın randevusu var ve o gün kan tahlili vermeyi düşünüyorum. 17 sinden itibaren ayın 5 ne kadar 19/20 gün geçmiş oluyor gebelik varsa beta da çıkar mı sizce 😕