ilayburcu Kızım 11 aylık ve hırsla kendi kollarını ısırıyor,araştırırken otizm erken belirtisi olduğu gördüm bir yerden.Bilgi sahibi olan varsa lütfen bana izlemem gereken yolu söylesin .